четверг, 20 февраля 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія

Завдяки цьому модулю,я навчилася:
створювати приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
аналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
формувати оцінювання,інструменти для підсумкового оцінювання;
почала планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Самооцінювання змінює відношення учнів до навчання та підвищює їх рейтинг у класі. Оцінювання у проекті має включати оцінювання всіх зазначених навчальних цілей, знань, умінь та навичок учнів. Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання – учні мають бути активними у власному навчанні; перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички само спрямованості, диференціювати навчання можна у чотирьох напрямках:
за змістом;
за процесом;
за результатами;
за навчальним середовищем.

Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні ступені розвитку типів множинного інтелекту учнів. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.


Комментариев нет:

Отправить комментарий